måndag 20 november 2017

JAG HAR TRÄNAT!!

Som rubriken säger, jag har tränat på riktigt för första gången! Kanske jätte ointressant grej att blogga om, men för mej är det rätt stort! 

För det första, jag har kommit iväg till gymmet, fått göra ordentliga styrketräningsövningar och gått i bastu. Hur skönt som helst!

För det andra, detta är första gången jag är iväg från Nova en längre tid. Tidigare har jag gått iväg till butiken, men inget desto längre. I söndags var det dags alltså! Hela 1,5 timme var vi ifrån varandra, kändes nästan som en evighet! 

Jag tog ingen selfie på gymmet, så får ta den senaste träningsbilden jag hade. Snäppet större var jag då!





1 kommentar:

  1. Men så roligt det måste ha varit för dig härlig känsla :). Hoppas du inte kände dig stressad bara.For upp till umeå idag. Kom på det i gårkväll. Hem på onsdag fm. Kram till er alla

    SvaraRadera