måndag 4 september 2017

Det är dagar som denna...


... som jag är extra nöjd med att bara få vara hemma. Det har regnat stora delar av natten (jag vet eftersom jag vaknat upp var och varannan timme kändes det som) och det regnar fortfarande. Efter en seg start på morgonen rullade jag ut yogamattan och körde ett pass. Så skönt! Dag 4 på #yogaeverydamnday utmaningen och fjärde yogapasset. Men att ta bilder under själva träningen är ju svårt (och helt fel fokus) så det fick bli lite bilder efteråt (och några selfies på mej och magen också). Som tur kom mannen lägligt hem och kunde hjälpa. Det går fortfarande väldigt bra att träna, speciellt med tanke på att det bara är 4 dagar kvar till BF. Framåtfällningar, kobra och vridningar är svårt att få till när en stor mage är i vägen, så inga solhälsningar för tillfället. Och jag tror lilla tjejen gillar yogan, hon håller sej väldigt lugn när jag rör på mej och sätter i gång och sparkar igen efteråt. Eller kanske hon gillar musiken? 



En rejäl lunch efteråt. 


Hade egentligen tänkt gå till gymmet och tränat, men när det ser ut så här är jag väldigt nöjd med att kunna stanna inne precis hela dagen. Nu blir det soffa, bok och kanske en kopp te. För det är väl halvt obligatoriskt att när det börjar bli höst, det regnar där ute och man sitter i soffan och läser så måste man ha en kopp te bredvid sej? Mest för mysfaktorns skulle liksom.   

2 kommentarer:

  1. Så fin bildserie du fick med yogaposer! Smidig och stark, även som fullgången gravid! Imponerande! Jag röstar hellre på kaffe och stickning i soffan 😊!

    SvaraRadera